haha, jag blir bara så irriterad ibland

Satt precis i läste på aftonbladet när jag fick se detta inslag.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2868461.ab

"klagomålen ökar på kundtjänster"
och mest gnäller dom över att inte få prata med chefen eller någon ansvarig.

Hmm.. låt mig se nu, kan de vara för att chefen bara är en chef och inte en komunikatör med utbildning?
Kan de vara därför ni inte får prata med chefen? För chefen sitter inte och tar emot samtal och kan rutinerna, därför får ni inte prata med en chef, för våra svar är dom rätta svaren, bara det att ni inte kan påverka det vi säger och känner er maktlösa över de och vill att nån ska komma med något bättre svar.
men synd för er, testa att lyssna på det vi säger ist, vi ger inte ett svar bara för att utan vi ger ju svaret för att vi VET hur rutinen är och hur det går till, det vet inte ni som kunder...

Jag blir så irriterad bara, ska vi testa byta jobb en dag så kan dom själva sätta sig där
 och veta att dom har rätt men ändå ha någon som försöker trycka ner dom, ska vi testa?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0